جمعه 28 آبان 1389
نویسنده: . .
 |
| نعنا |
چای نعنا ؛ خانمها بنوشند ، آقایان نه
ايسنا : بر اساس يك پژوهش جديد، زنان ميتوانند براي ا ز بين بردن موهاي زائد چاي نعنا بنوشند . بـه گفته دانشمندان؛ رويش موهاي زائد د ر زنان ناشي ا ز فعاليت هورمونهاي جنسي است كـه بـاعث ايجاد صفات ثانويه جنسي مردان د ر آنان ميشود.
محققان دانشگاه سليمان دميرل تركيه معتقدند كـه نوشيدن چاي نعناع رشد موهاي زائد را بـه حداقل ممكن ميرساند. مهمت نومان تامر، محقق، د ر اين زمينه ميگويد:« د رمانهاي رايج د ر مورد موهاي زائد بيشتر حول محور مقابله بـا هورمونهاي جنسي آند روژن است حال آن كـه چاي نعناء شيوهاي طبيعي براي اين منظور است.»
اين گروه ا ز محققان ضمن بررسي اثرات نعناء د ر كم مويي بـه اين نتيجه نيز رسيدند كـه اين گياه ميل جنسي را د ر مردان كاهش ميدهد.
منبع:
http://largerboxiran.blogspot.com
منبع:
http://largopack.mihanblog.com